Az Oakley az egyik legikonikusabb sport és lifestyle márka. Értékei a sportszenvedély kultúrája köré szerveződnek,
ezzel a szenvedéllyel karöltve jár a legújabb, világméretű promóciós kampány, melynek jelszava:
ONE OBSESSION illetve #CantStop
ONE OBSESSION
A világ legjobb atlétái saját sportjukat nem hobbinak tartják. Sportjuk szenvedély, melyet a nap 24 órájában büszkén viselnek.
Csatlakozz Te is a #CantStop mozgalomhoz – csatlakozz a szenvedélyhez, amely soha nem ér véget.
Így vezet be minket az Oakley megalkotói a saját inspirációik világába. A kampány arcai híres sportolók,
mint Valentino Rossi olasz motorversenyző, kilencszeres világbajnok, vagy Ryan Dungley.
Miért pont Ők? Mindegyiküknek megvan a maga sikertörténete, kudarca, de erős egyénisége is.
A márka jelen van a legnagyobb sporteseményeken is, mint pl: Monster Energy Supercross vagy a The Oakley Gran Premio D’Italia.
Éppen az ilyen személyiségekkel azonosul az Oakley. Az erős személyiségek bemutatásán keresztül határozza meg magát,
mint szolid, de megbízható márka. Oakley napszemüvegben mutatkozni harcos szellemiséget jelent, saját határaink feszegetését,
önmagunk állandó tökéletesítését. Az Oakley olyanok számára készül, akik szenvedéllyel élnek, a szó pozitív értelmében.
Az Oakley által értelmezett szenvedély több mint sport. Egy életstílus és fő hajtóerő. Az így értelmezett szenvedély
nem a külső értékelésről szól és a hangos rivaldafényes sikerekről. Azokról a győzelmekről szól, melyeket magunkban ünneplünk.
Saját magunk vállon veregetéséről, ha egy kilométerrel többet futunk le. Arról a diadalról, ha sikerül legyőzni a
kedvtelenséget és kétségeinket.
A szenvedély miatt vagyunk képesek kitartani – többre vágyunk, függetlenül a tapstól, kudarctól és sikerektől.
A szenvedély jellem. A jellem maga az Oakley.
Forrás: Luxottica